بعضی از خانواده ها، متأسفانه دهه هشتاد و نودی ها را غول هایی می پندارند که در برابر آنها محکوم به شکست هستند و به بهانه استقلال از تربیت آنها غافل می مانند.

از بتمن، اسپایدرمن، باربی که بسیاری از کودکان را متوجه و مجذوب خود ساخته، بگذریم به موج کره ای می رسیم که بازار هدفش نوجوانان است؛ گروهی که دوست دارد خودش را به یک هویتی گره بزند اما «کی ـ پاپ» چه جذابیتی برای نوجوانان ایرانی دارد، ‌در حالی که حتی نمی‌توانند این موسیقی را همراه با خواننده زمزمه کنند؟

متولدین هشتاد در حال شکل‌دادنِ هویت خود هستند از یک طرف آن‌ها را نادیده می‌گیریم و از طرفی، در دنیای آن‌ها همه چیز به سرعت اتفاق می‌افتد و اصلاً ما از این اتفاقات خبر نداریم؛ یکی از این اتفاقات که متأسفانه خیلی از والدین از آن غافل هستند، BTS است؛ خوانندگان محبوب کره که متأسفانه الگوی بخش زیادی از کودکان و نوجوانان ایران شده اند و همچون پیامبران عصر جدید از آنها تبعیت می‌شود.

«کی ـ پاپ» نه تنها نوجوانان بلکه توانسته بسیاری از مردم را از ملّیت‌ها، ادیان و افراد با تفکرات مختلف جذب کند، اعضای این گروه هنگام اذان گفتن در یک کشور مسلمان، کنسرت خود را قطع می‌کنند، آنها در مواجهه با یک طرفدار باحجاب فاصله شرعی را رعایت و به او دست نمی‌دهند… برخی هوادارن ایرانی BTS همین موارد را عنوان می‌کنند و مدعی هستند BTS به تمامی عقاید احترام می‌گذارد و این خصوصیت آنان باعث جذب مخاطبان می‌شود.
بازار نوشت افزار BTSو اما این روزها که به آغاز سال تحصیلی نزدیک می شویم، در بازار نوشت افزار شاید نمادهایی را ببینید که متعلق به گروه خوانندگان کی پاپ یعنی BTS  است، طراحی این نمادها به اواخر سپتامبر ۲۰۱۷ برمی‌گردد؛ زمانی که گروه BTS  تازه به شبکه اجتماعی آن روز یعنی لاین پیوست، پروژه‌ای با هنرمندان جهانی در رابطه با طراحی کارکتر و ایده‌هایی که به محصولات متنوعی رسید و امروز از سیسمونی نوزاد تا انواع اکسسوری و لوازم التحریر نوجوانان و جوانان را در بر می گیرد.

به طور کلی هشت شخصیت وجود دارد: تاتا، مانگ، چیمی، آرجی، کوکی، شوکی و ون. هرکدام از این ها یکی از اعضای گروه BTS هستند.

در این شلوغی های بازار حواسمان باشد که چه خوراکی برای فرزندان مان تهیه می کنیم، نگذاریم کاراکترهای کره‌ جنوبی الگوی فرزندان ما شوند، کشوری که در انحرافات جدید جنسی و اخلاقی، گوی سبقت را از برخی کشورها ربوده است. گفته شده در آخرین پرونده مشهور جنسی در کره جنوبی، دانش‌آموزان و دانشجویان بیش از ۵۰۰ مدرسه، دانشگاه، دبیرستان و حتی کوچک‌تر در چت‌روم‌های تلگرامی عضو بودند که در آن محتوای جنسی غیراخلاقی از اطرافیان و خود به اشتراک می‌گذاشتند.