Leonardo AI نقطه‌ تلاقی هنر و هوش مصنوعی محسوب می‌شود و در جایگاه پلتفرمی نوآورانه، شیوه خلق هنرهای دیجیتال را متحول کرده است.

به بیان ساده، لئوناردو ابزار هوش مصنوعی رایگانی است که به کمک آن می‌توانید از طریق دستورات متنی یا تصویری خود، چندین تصویر را هم‌زمان بسازید.

Leonardo AI با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی و تکنیک‌های یادگیری ماشین، مجموعه‌ای جامع از ویژگی‌ها و ابزارها ارائه می‌کند تا بتوانید تصاویری خیره‌کننده ایجاد کنید و دیدگاه‌های خلاقه خود را نمایش بدهید.

ویژگی‌های هوش مصنوعی Leonardo

ویژگی‌های هوش مصنوعی Leonardo

هوش مصنوعی لئوناردو طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها ارائه می‌کند تا از دیگر ابزارهای تولید تصویر متمایز باشد. در ادامه، به برخی ویژگی‌های مهم آن اشاره می‌کنیم:

  1. تولید تصویر: مهم‌ترین قابلیت لئوناردو تولید تصویر است که از طریق آن می‌توانید چندین تصویر را هم‌زمان تولید کنید و اندازه، کیفیت و ابعاد آن‌ها را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.
  2. Realtime Canvas: قابلیت جذابی است که به شما اجازه می‌دهد با کشیدن نقاشی، تصاویر فوق‌العاده جذابی بیافرینید.
  3. تولید بافت سه‌بعدی: با این ابزار هوش مصنوعی همچنین می‌توانید ساخته‌های دو‌بعدی خود را به عکس‌های سه‌بعدی تبدیل کنید و عمق بیشتری به آثار خود بدهید.
  4. حرکت: با کمک انیمیشن‌ها و حرکات جذاب می‌توانید عکس‌های ثابت خود را از طریق لئوناردو زنده کنید.
  5. مدل‌های شخصی‌سازی‌شده: با Leonardo AI می‌توانید مدل‌های شخصی‌سازی‌شده خود را بسازید تا به نتایجی دست پیدا کنید که شباهت زیادی به سبک هنری و ترجیحات شما دارند.

دسترسی به لئوناردو

Leonardo Ai به گونه‌ای طراحی شده که در پلتفرم‌های مختلفی در دسترس باشد و کاربران بتوانند خلاقیت خود را بدون توجه به دستگاه یا سیستم‌عامل نشان بدهند. درحال‌حاضر از راه‌های زیر می‌توانید به هوش مصنوعی لئوناردو دسترسی داشته باشید:

  • وب‌سایت: مستقیم از طریق مرورگر خود و با رفتن به وب‌سایت می‌توانید از لئوناردو استفاده کنید.
  • اپلیکیشن اندروید هوش مصنوعی لئوناردو: کاربران اندرویدی می‌توانند اپلیکیشن این ابزار هوش مصنوعی را از گوگل پلی دریافت کنند.
  • اپلیکیشن iOS: لئوناردو برای iOS نیز اپلیکیشن اختصاصی دارد که از طریق اپ‌استور می‌توانید آن را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

قابلیت Realtime Canvas لئوناردو

علاوه‌بر قابلیت تولید تصویر، در ادامه نحوه استفاده از Realtime Canvas را نیز به شما آموزش می‌دهیم. با این قابلیت خارق‌العاده که فقط از طریق وب‌سایت لئوناردو AI در دسترس است، می‌توانید روی صفحه نقاشی بکشید و هم‌زمان تصویری براساس آن تولید می‌شود.

علاوه‌بر نقاشی، می‌توانید عکس را آپلود و به بخشی از کادر ادیت منتقل کنید تا تصویر در همان بخش تولید شود. در بخش‌های مختلف این کادر نیز می‌توانید از دستورات متنی استفاده کنید.

برای استفاده از این قابلیت:

  • از صفحه اصلی وب‌سایت لئوناردو روی گزینه Realtime Canvas ضربه بزنید.
  • سپس صفحه‌ای نمایش داده‌ می‌شود که می‌توانید سمت چپ آن نقاشی موردنظر خود را بکشید و تصویر در کادر سمت راست تولید خواهد شد.
  • می‌توانید از منوی سمت چپ نیز برای آپلود تصویر، نوشتن پرامپت، استفاده از قلم‌مو و… استفاده کنید.

چه کارهایی می‌توان با هوش مصنوعی لئوناردو انجام داد؟

قابلیت‌های هوش مصنوعی Leonardo در ایجاد تصویر باعث می‌شود این ابزار در زمینه‌های مختلفی کاربرد داشته باشد.

  • تولید آثار هنری دیجیتال برای تفریح یا کسب درآمد
  • تولید تصویر برای مقالات، پست‌های وبلاگ، وبینارها و کنفرانس‌ها
  • طراحی عناصر بازی‌های ویدیویی ازجمله شخصیت‌ها، ساختمان‌ها، محیط‌های پس‌زمینه و موارد دیگر
  • ساخت پوسترهای تبلیغاتی برای محصولات
  • کمک به طراحان گرافیک برای تولید سریع‌تر آثار هنری

با هوش مصنوعی لئوناردو آشنا شوید؛ آموزش تصویری ساخت عکس