سید علیرضا آل داود، پژوهشگر فضای مجازی با اشاره به سلطه رسانه‌ای علیه فلسطین گفت: امریکایی‌ها فقط در جهان طبیعی دیکتاتور نیستند؛ بلکه در جهان مجازی هم همان خوی وحشی‌گری خود را نمایان ساخته‌اند.

سید علیرضا آل داود در مصاحبه با برنامه رویداد با اشاره به استانداردهای دوگانه صاحبان فضای مجازی اظهار کرد: بر اساس اعتراف رسمی امریکایی‌ها، از ابتدای جنگ غزه دست به فیلترینگ حبابی زده‌اند و این کار به نفع رژیم صهیونیستی بوده است.
این‌ها هشتگ‌ها را پنهان کرده و از دیگر سو دست به برجسته‌سازی درباره مسائل رژیم صهیونیستی می‌زنند و بر اساس یکی از گزارش‌ها، در هفته‌های اول طوفان الاقصی بیش از ۷۰۰ هزار پست را در شبکه‌های اجتماعی پاک کردند.

 وی با بیان این که اشتراک‌های مرتبط با فلسطین و کانال‌های مرتبط با حماس را بسته‌اند، گفت: هشتگ‌ها در ایکس پنهان شده و پست‌ها را پاک کردند و در اینستاگرام به‌واقع رفتاری تروریستی – سایبری داشتند.

 آل داود این روند را یک دیکتاتوری رسانه‌ای خواند و تأکید کرد: امریکایی‌ها اساتید دانشگاه را به‌شدت برخورد می‌کنند. ولی اگر برخورد با دانشجو در کشوری دیگر اتفاق افتد، در سازمان ملل جلسه فوری تشکیل می‌دهند.

 این کارشناس مسائل رسانه با بیان این که تیک‌تاک جنایت‌های امریکا را به دنیا مخابره می‌کند؛ ولی امریکایی‌ها در صدد بستن کامل آن هستند، گفت: دیکتاتوری سایبری امریکایی‌ها مشخص است.

 وی افزود: امریکایی‌ها فقط در جهان طبیعی دیکتاتور نیستند؛ بلکه در جهان مجازی هم همان خوی وحشی‌گری خود را نمایان ساخته‌اند.

 آل داود با اشاره به فشار امریکا بر تلگرام برای مسدودکردن کانال‌های مرتبط با حماس گفت: پس از پاسخ موشکی ایران، معادلات قدرت در جهان حقیقی و مجازی تغییر یافت و امریکایی‌ها با سانسور اطلاعات تلاش دارند آبروی رفته خود را بخرند و ازاین‌رو می‌بینیم روشنگری در سطح قلب‌ها و ذهن‌ها با حرکت‌های رژیم تروریستی امریکا و اسرائیل قادر به جلوگیری از بیداری نیست.

 این پژوهشگر فضای مجازی به رادیو گفت‌وگو گفت: امریکا در تمام جنایت‌های رژیم صهیونیستی شریک است و همکاری کرده و مشخصاً در فضای سایبر نیز اعمال‌نفوذ دارد.

 وی اضافه کرد: مدیر اینستاگرام صهیونیست است و این پلتفرم را در اختیار فلسطینی‌ها نمی‌گذارد.

http://seda.ir/sh/?۵۱۵۰۸۱۳