یک هشدار جدی!

 انفجارهای نامتعارف تجهیزات الکترونیکی، افق‌های بلندی را برای اندیشیدن به *سناریوهایی فاجعه‌بارتر* پیش رویمان می‌گذارد که در آن *هر چیزی که در زندگی ما وابسته به فناوری است، به‌مثابۀ یک سلاح بالقوه عمل کند:* گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و حتی اسباب‌بازی‌های کودکان مانند اسکوتر.
به این فهرست اضافه کنیم امکان هک هر دستگاه دیگری را که حاوی کد یا نرم‌افزار قابل برنامه‌نویسی است: ژنراتورهای برق، آب‌شیرین‌کن، سدها، سیستم‌های حمل‌ونقل و سایر تأسیسات زیرساختی که اِخلال‌افکنی در آن‌ها محتملاً به خسارات هنگفت مادی و انسانی می‌انجامد و حتی ممکن است از این هم فراتر، *فنون جنگ‌های بشری را وارد مرحلۀ جدیدی از خرابکاری کند؛* مرحله‌ای که در آن، دیگر فرقی بین نظامی و غیرنظامی یا بین بزرگ و کوچک نخواهد بود!

🔻رژیم صهیونیستی در کنار جنایات همیشگی، از یک نوع جنگ کاملا متفاوت که می توان آن را «جنگ لوازم زندگی» نامید، رونمایی کرد و یا به عبارت دقیقتر این جنگ نه‌چندان جدید را «آشکار» نمود.

🔻استعمارگران سال‌هاست که از طریق قرار دادن امکانات پنهان در داخل بسیاری از محصولاتی که ظاهراً برای ارائه خدمت به بشر ساخته شده است، به دنبال تسلط بر بشریت و در صورت لزوم، انهدام مخاطب مورد نظر هستند.

🔻«جنگ لوازم زندگی» از سال‌های دور طراحی شده است ولی تاکنون عمدتا پنهان و نامحسوس بر علیه مخاطبان و جوامع توسط جنایتکاران عالم اجرا می شد.

🔻جمع آوری اطلاعات زندگی انسان‌ها در قالب #خدمات دیجیتال و فضای مجازی و به کارگیری آن در زمان لازم برای تسلط یا نابودی بر سوژه های فردی و جمعی از جمله اقدامات پنهان در «جنگ لوازم زندگی است.

🔻هر چند غالب نخبگان دارای تحصیلات بالا و حتی مسئولان متوسط و ارشد کشور ما نسبت به این نوع جنگ آگاهی ندارند و یا خوش‌خیالانه از کنار آن با لبخند و احساس درک فناوری! عبور می کنند ولی عموم کشورها به ویژه کشورهای غربی در مورد آن شدیداً حساس ‌اند که نمونه های آن فراوان است.

🔻اما رژیم صهیونسیتی اخیرا در لبنان لبه خطرناک این جنگ را با انفجار پیجرها، به طور زود هنگام آشکار کرد و بسیاری از روسا و نخبگان خوش‌خیال را در بهت فرو برد.

حال بهتر است ما در این جنگ تمام عیار با دشمنان به محیط پیرامونی خود بیشتر دقت کنیم و ببینیم دشمن در کدام عرصه ها برای ما اسب تراوا فرستاده است تا مانند قضیه پیجرهای لبنانی ضربه سنگین به ما بزند!
عرصه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
عرصه کشاورزی و غذایی
عرصه دارویی و بهداشتی
عرصه صنعت
عرصه وفاق ملی